Rydning af dødsbo

Ring til os nu ☎️️ 50 65 22 22

Rydning af dødsbo – Vi rydder med respekt

Det kræver meget af de efterladte at skulle rydde et dødsbo. Det er en uvant proces at skulle stå for alt, når man i forvejen er hårdt ramt på det følelsesmæssige område. Derfor kan ”simple” aktiviteter, såsom at skulle gennemgå dødsboet, sortere og smide ud, bare være for meget at skulle klare. Lad en professionel klare det for jer. Sørg for at vælge en med erfaring og empati, og en I kan have tillid til samt vil rydde dødsboet i respekt for både den afdøde og de efterladte.

Vi har arbejdet med rydning af dødsboer siden 1995, og har af samme årsag opbygget en stor ekspertise indenfor dette. Man kan kun være på markedet så længe, hvis produktet, kvaliteten og omdømmet er i orden. Det er det hos os.

Alt omkring rydning, vurdering og øvrige beslægtede områder tager vi os af, så I som pårørende kan koncentrere jer om alle de overvejelser og bekymringer, I som pårørende ufrivilligt er blevet pålagt i en ulykkelig situation. Vi gør det hurtigt og professionelt.

Det er ikke nogen tung procedure du skal igennem, for at få ryddet dødsboet. Reelt er du blot et telefonopkald væk. Vi svarer altid på hverdage, mellem 0800-2100, og weekender i tidsrummet fra 0900-1600. Vi finder sammen et tidspunkt, hvor vi aftaler vores besøg på adressen. Selve gennemgangen af dødsboet tager, afhængig af dødsboets størrelse, mellem 30-60 minutter.

Vi giver dig et detaljeret tilbud med det samme. Såfremt du er helt enig og ønsker at underskrive samarbejdsaftalen eller rydningsaftalen, om du vil, ja – så får du reelt set overført pengene med det samme. Enten via kontant, Mobilepay eller via en konto til konto overførsel. I som pårørende behøver slet ikke være tilstede under rydningen af dødsboet. Vi har forståelse for, at det både kan være en følelsesmæssig byrde, men også måske gribe forstyrrende ind i andre aktiviteter man måtte have. Vi efterlader altid et ryddet dødsbo i den stand som man med rette kan forvente, nemlig 100% ryddet og rengjort.

Rydningsaftalen er meget specifik, som nævnt. Det er vigtigt for os at du som kunde, er helt indforstået med alt, og vi mener ALT. Når man er i et følelsesmæssigt tomrum, som efter en kær slægtnings dødsfald, så er man ekstra sårbar. Det ved vi, og det har vi respekt for. Derfor er vi ekstra påpasselige. Du kan have 100% tillid til os. Vi forstår dig og den vanskelige situation som du er i, når dødsboet skal ryddes.

Såfremt at der under rydningen dukker personlige effekter op, afleveres de straks til jer. Vi sætter en stor ære i at alt er gennemgået i respekt for afdøde, og dennes effekter, samt naturligvis også i respekt for de efterladte.

Der er særlige effekter, som har stor interesse blandt samlere. Det kan være alt fra mønter, sedler og specielle møbler, malerier, m.v. Det har vi øje for, og vi giver denne viden videre til jer. Både i form af ord, men også et tilbud på disse særlige-, og måske særdeles værdifulde effekter. Måske er der en Märklin bane, som er helt unik, eller en speciel møntsamling med 25 cents mønter fra alle USA’s stater…. Hvem ved – der ligger måske en mindre formue… Det har vi øje for, og vi giver denne viden videre til jer som efterladte.

Husk at vi svarer døgnet rundt, og vores professionelle medarbejdere sidder klar til at hjælper jer.

     

        Ring til os

        50 65 22 22 

        Alle dage: 08-20

1

     

        Skal vi ringe dig op?

     

Døgnservice: Få en gratis vurdering

Ring 50 65 22 22 for en uforpligtende samtale med en af vores erfarne dødsbo konsulenter om boet eller få en gratis vurdering.
Vi hjælper gerne med alle dine spørgsmål. Alle vores dødsbo konsulenter er kompetente, modne, venlige.