bobestyrer?

Lad os samarbejde omkring dødsbo!

Trustpilot  -  4.9/5 Fremragende

Glade og tilfredse kunder

100% tilfredshedsgaranti

Betaling når arbejdet er færdigt

Er du bobestyrer og har du ansvaret for afviklingen af dødsboer?

Står du med et dødsbo på Frederiksberg, så kan en opringning til os hjælpe dig.

Så er vi meget glade for at kunne være behjælpelige på dette område. Vi kan tilbyde dig en professionel vurdering og alt fodarbejdet i forhold til at få afviklet dødsboer og endda til yderst konkurrencedygtige priser.

Foreligger der ikke skifteretsvurdering af boet, tilbyder vi både at udfærdige en skriftlig og en mundtlig vurdering af det pågældende dødsbo. Alle affekter fra dødsboet bliver nedskrevet og du vil få en skriftlig kopi fremsendt, således at du har sikkerhed for omfanget af aftalen. Billeddokumentation for dødsboets inventar kan desuden vedhæftes vurderingen af boet, såfremt dette måtte ønskes. Vurderingen leveres direkte til dig via personlig aflevering, e-mail eller post, alt efter hvad der foretrækkes af dig.

Vi sørger for alt det praktiske:

  • Alt affald – bortskaffes på miljømæssig korrekt vis
  • Private papirer og fotos som ikke ønskes udtaget destrueres
  • Tæpper fjernes og gardiner nedtages
  • Hjælpemidler returneres til kommunen
  • Aflevering af nøgler (hvor i ønsker det)
  • Aflæsning af forbrugsmålerne – el-vand-gas
  • Lettere rengøring

Efter aftalens udfærdigelse

Herefter fremsender du nøglerne til dødsboet eller vi afhenter dem på advokatkontoret efter aftale. Samtidig bliver det aftalt, hvordan nøglerne efterfølgende kommer i jeres hænder igen.

Næste skridt er igangsættelsen af arbejdet. Rydningen tager gerne 1-3 dage, afhængigt af størrelse på boet og kompleksiteten. Det kan aftales, hvis boet ønskes ryddes fra den ene dag til den anden.

Når boet er ryddet, kontakter vi dig og der fremsendes faktura, således at enten os eller jer (afhængigt af vurderingen på boet) kan få betalt det aftalte beløb.

I er altid velkomne til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller der er andet vi kan være behjælpelige med.

Få et tilbud i dag

Kontakt@dodsbo-hjelpen.dk

Få et tilbud i dag på Køb og
rydning af dødsbo

  • Top 3 i Kategori
  • Vurdering 4.9 / 5
  • “Fremragende” Bedømt

Skal vi ringe dig op?

Afdelinger i nærheden

Dødsbo Valby
Dødsbo Charlottenlund
Dødsbo Nørrebro

Ofte stillede spørgsmål

Hvad koster det at få ryddet et dødsbo?

Alle vores vurderinger af dødsboer er gratis og altid helt uforpligtende.

Da intet hjem er ens, har vi desværre ingen faste priser. Vi giver en pris på rydning og opkøb i forbindelse med en vurdering. Vi baserer vores vurdering ud fra inventaret i hjemmet og hvor mange timers arbejde det tager vores medarbejdere at rydde dødsboet. Derfor afhænger vores priser af, hvor mange møbler der skal fjernes samt hvor langt der er til den nærmeste genbrugsstation. Når vi har inspiceret boet og anslået prisen på arbejdstiden, bliver dette fratrukket værdien af dødsboet, og I vil blive oplyst om hvor meget I vil få ud af at sælge dødsboet, eller omvendt, hvad der skal betales for selve rydningen af boet.

Overvejelser ved valg af dødsbo firma

Vores prisfastsættelse er baseret på 20 års viden og erfaring inden for dødsbobranchen, hvorimod auktionshusenes vurderinger af genstandene kun er vejledende og et kvalificeret gæt, hvilket ikke skal forveksles med en garanti for, hvad de reelt vil indbringe på en auktion. Vurderingsmanden mangler ofte de fornødne færdigheder til at vurdere dødsboets dagsværdi. Vores vurderinger er ikke afhængige af, at vi finder den rigtige køber på det rigtige tidspunkt. Vi har et bredt netværk af kontakter i den antikke industri og det sekundære marked fra dødsbo og ved hvor og hvordan den mest gunstige pris opnås ved opkøb af dødsbo. Det er vigtigt for os at vores kunder er tilfredse. Derfor bestræber vi os på, altid at give dig en individuel og personlig service samt en fair pris for dit dødsbo – vi går altid efter en win-win situation. se evt. mere under tømning af dødsbo 

Hvor langt tid tager det at rydde et dødsbo?

Vi er vant til at arbejde med stramme tidsfrister inden for dødsbo, men det er altid godt at være ude i god tid hvis du står og skal afhænde et dødsbo.

Præcis hvor lang tid vi har brug for, afhænger blandt andet af omfanget på dødsboet som skal ryddes.
Som tommelfingerregel for totalløsninger af rydning af dødsbo med værdiansættelse, tømning og rengøring, skal der regnes med en uges tid. Det er dog muligt, at bestille Express rydning af dødsbo. Kontakt os, så vi kan blive aftale en tidsplan, der passer dig.

se evt. mere under Hvordan foregår det?

Hvor lang tid tager vurderingen?

Gennemgangen tager typisk 30 min.

Skal jeg selv sørge for noget?

I behøver ikke at gøre noget, alt kan overlades urørt til os. Vi plejer at sige, at du kan gøre så lidt eller så meget som du ønsker. Så gør vi resten. Hvorefter i vil få et uforpligtende tilbud med det samme. Vi anbefaler dog altid at I er afklaret med de effekter der har affektionsværdi for jer og som I ønsker at beholde.

Hvordan er processen?

Når du har accepteret vores tilbud, så aftaler vi en dato for udlevering af nøgler samt hvornår rydningen senest skal være færdig. Vi kontakter dig så snart vi er med rydningen af dødsboet. Hvis der opstå spørgsmål undervejs i forbindelse med rydningen, vil vi kontakte dig således at rydningen bliver som du ønsker det.

Anmeldelser på Trustpilot

(4.9/5 – Fremragende)

Få en gratis vurdering

Ring 50 65 22 22 for en uforpligtende samtale med en af vores erfarne vurderingseksperter om boet eller få en gratis vurdering.
Vi hjælper gerne med alle dine spørgsmål. Alle vores vurderingseksperter er kompetente, modne og venlige.

Vi støtter den gode sag

Hos Dødsbo Hjælpen støtter vi hvert år en lang række gode formål.
Her er et udpluk af nogle af de formål vi har støttet økonomisk i 2019.

Logo_BU_2016 copy
erhvervspartner-red-barnet copy
logo-folkekirkens
Call Now Button

Pin It on Pinterest